Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To event minęło.

Kultura w adaptacji – NABÓR

5 grudnia 2020 - 13 grudnia 2020

Zapraszamy do wzięcia udziału  w projekcie: Kultura w Adaptacji. Doradztwo i wsparcie dla inicjatyw kulturalnych i społecznych.

Kultura w adaptacji – dla kogo?

Projekt skierowany jest do podmiotów z sektora kultury oraz bliskich kulturze działań społecznych, które działają od przynajmniej około roku.

Kulturę w Adaptacji przygotowaliśmy dla osób/inicjatyw/przedsiębiorstw/organizacji, które ze względu na okoliczności pandemii są w trakcie lub stoją przed decyzją o przekształceniu sposobu lub profilu prowadzenia swoich działań.

Założenia projektu

Interesuje nas zagadnienie zmiany formuły działania – nie tylko w kontekście przejścia do aktywności w internecie lecz przede wszystkim zmian które wprowadziliście, wprowadzacie oraz będziecie wprowadzać w  ramach branży, profilu działalności czy też innego sposobu dostosowania się do aktualnych okoliczności.

Chcemy przedstawić dobre praktyki, zastanowić się jak będzie wyglądać świat kultury po pandemii oraz wesprzeć Was w wyzwaniach, które stoją przed Wami. 

W wyniku projektu stworzymy wspólnie prototypy zmiany dla Waszych inicjatyw jak również wesprzemy Wasze działania promocyjnie poprzez konkretne działania skierowane dla Waszych firm/organizacji/działalności takie jak przygotowanie promocyjnych filmów video.

Uwaga!

Wszystkie działania projektu odbywać będą się online dlatego otwarci jesteśmy na zgłoszenia inicjatyw z całej Polski.

 

Jak będzie wyglądać uczestnictwo w Kulturze w Adaptacji ? 

  • Rekrutacja : Na wstępie zbierzemy od Was zgłoszenia, poprzez FORMULARZ  i wyłonimy grupę uczestników projektu. Na Wasze zgłoszenia czekamy do 13 grudnia.

  • Wprowadzenie: Zaprosimy na spotkania/ prezentacje online – GRUDZIEŃ 2020

17 Grudnia: Zmiana modelu działania: czym jest, jak można na niej zyskać ? Trendy i benchmarki działań, które sprawdziły się w czasie Covid19.  Prowadzenie: Artur Brzyski 

22 Grudnia: Organizacyjne i psychologiczne aspekty zmiany. Prowadzenie : Małgorzata Mrug

  • Rozmowy – GRUDZIEŃ 2020 / STYCZEŃ 2021

Na kolejnym etapie zaprosimy Was do indywidualnych rozmów online, na temat Waszych inicjatyw, planów i problemów tak aby opracować dalszy program doradczy i warsztatowy możliwie najbardziej dostosowany do Waszych indywidualnych potrzeb. Terminy uzgodnimy indywidualnie.

W wyniku rozmów stworzymy cykl  3  warsztatów, które odbędą się w styczniu 2021. Warsztaty mogą dotyczyć różnych tematów dotyczących tego jak nie zaginać w działaniach promocyjnych w dobie COVID do zagadnień z zakresu zarządzania czy poszukiwania środków na działalność. Być może w wyniku wywiadów Wasze potrzeby zostaną określone w jeszcze inny sposób. Ważnym będzie dla nas aby skupić się także na możliwościach działań poza siecią.

Finałem warsztatów jest przygotowanie przez uczestnika prototypu zmian dla swojej działalności. Dla zaangażowanych inicjatyw powstaną filmy promocyjne i wesprzemy Was w promocji Waszych działań. W razie konieczności będziemy mogli Was również wesprzeć poprzez konsultacje indywidualne z prowadzącymi spotkania.

 

Program powstał w ramach projektu „Pireus – Inkubacja, Aktywizacja i Animacja”, finansowanego ze środków Miasta Poznania. Organizator: Fundacja Otwarta Strefa Kultury.

Szczegóły

Start:
5 grudnia 2020
Koniec:
13 grudnia 2020
Wydarzenie Category:
Strona internetowa:
https://www.facebook.com/events/1515089402178104

Inkubator
Kultury
Pireus

Koordynatorzy

Koordynatorka działań Inkubatora Kultury Pireus
Agnieszka Szablikowska - Trusewicz
tel. 607 609 269

Koordynatorka działań promocyjnych 
Marta Szulc

INKUBATOR KULTURY PIREUS
ul. Głogowska 35
60-736 Poznań


Koordynacja Inkubatora Kultury Pireus odbywa się w ramach projektu Pireus - Inkubacja i Aktywizacja, realizowanego przez Fundację Otwarta Strefa Kultury ze środków Miasta Poznania.